...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kubota świętuje 30 lat komfortu (wideo)

W ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zespół Havas Play (Havas Media Network) zrealizował dla marki Kubota kampanię pod hasłem „Wróć do strefy komfortu”, którą marka świętuje 30 lat istnienia i komunikuje nowe kolekcje swoich produktów.

W ramach zaplanowanych działań, marka zwróciła się do swoich użytkowników z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej poczucia komfortu, dzięki której powstał obraz transformacji komfortu w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech dekad. Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:

  • kontakt z naturą (66% ankietowanych),
  • swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
  • comfort food (53%),
  • dobra muzyka (50%).

Działania promocyjne obejmowały również współpracę z influencerami, takimi jak Michał Marszał, który przeprowadzał błyskawiczne uliczne ankiety, rozszerzając grupę badawczą czy Kasią Gandor, która wcieliła się w rolę analityczki komfortowej transformacji.

Link do video autorstwa Kasi Gandor, @kasiagandor.

Całości dopełniły realizacje przygotowane we współpracy z wyselekcjonowanymi komfort creatorami na TikToku i Instagramie marki oraz kampania display.

Podczas naszych codziennych działań, udowadniamy, jak ważny jest komfort, zarówno w ruchach, jak i myśleniu. Tym razem, w kampanii podsumowującej 30-lecie istnienia marki Kubota, przekonujemy, że ten komfort ma wiele twarzy. Mało tego, on ewoluuje, zmienia się, jednak jedno pozostaje niezmienne – jest gwarantem satysfakcji i dobrego samopoczucia. Mimo że w ciągu ostatnich 30 lat nawyki i styl życia konsumentów zmieniały się diametralnie, potrzeba komfortu pozostaje trwała i Kubota chce odpowiadać na nią tak długo, jak tylko będzie istnieć  – komentuje Alina Stoch, CEO & Co-founder marki.

Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zapoczątkowanej w Havas Media Network w zeszłym roku. Jej ideą jest tworzenie wyjątkowych kampanii komunikacji marketingowej, wychodzących poza standard mediowy oraz wprowadzających jakościową zmianę w życie konsumentów, zgodnie z duchem filozofii Make a Meaningful Difference!

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF