Lenovo i Motorola otworzyły pierwszy showroom w historycznym budynku Prudential

2 kwietnia 2025 odbyło się otwarcie showroomu dwóch wiodących marek – Lenovo i Motoroli – usytuowanego w prestiżowej lokalizacji w samym centrum stolicy: w hotelu Warszawa. To miejsce będące nie tylko przestrzenią wystawową produktów, ale także służące do spotkań i edukacji.
Historyczny budynek Prudential powstał w latach 30. XX wieku jako miejsce z luksusowymi apartamentami i biurami. Stworzenie w tak ekskluzywnej przestrzeni showroomu podkreśla charakter premium obu marek i pozwala wierzyć, że ich działalność będzie tworzyć kolejne rozdziały w historii tego obiektu. Lenovo i Motorola zagospodarowały przestrzeń 217 m2, a w jej obrębie przygotowano strefy produktowe, ale także tematyczne – biznesową, gamingową – i miejsce do odpoczynku.
– Bardzo się cieszę, że mogliśmy stworzyć tak wszechstronny showroom Lenovo i Motorola w wyjątkowym budynku. Tak duża powierzchnia pozwoliła nam wykorzystać pełen potencjał tego miejsca. Chcemy być blisko naszych klientów – by mogli nie tylko poznać produkty, ale także skorzystać z edukacyjnych projektów z zakresu nowych technologii. Na terenie showroomu odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami i wykorzystaniem ich w codziennym życiu – przyznaje Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.
Także przedstawicielka z JLL podkreśla, że nie mogło być lepszej przestrzeni do stworzenia showroomu obu marek.
– Hotel Warszawa to idealna lokalizacja dla Lenovo oraz Motoroli, ponieważ w tym miejscu zamiłowanie do sztuki, oryginalnego designu oraz postępu technologicznego wiedzie prym. Lenovo i Motorola to zaś brandy, które cechują się dużą kreatywnością, współpracują z artystami, markami modowymi oraz projektantami. Co więcej, to właśnie tutaj rozwijane będą kompetencje cyfrowe Polaków. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam być częścią tej transakcji oraz że spotykamy się dzisiaj na otwarciu – mówi Agata Szymczak – Buonocore, JLL.
Wybór hotelu Warszawa do stworzenia showroomu Lenovo i Motoroli zarekomendowali eksperci JLL. Ten budynek jest unikalny ze względu na łączenie wielu elementów w jednym: to funkcjonalne i przemyślane architektonicznie wnętrza, zachwycające swoim designem. Showroom, znajdujący się w tym budynku, ma stanowić otwartą przestrzeń, która sprzyja integracji i edukacji.
Warto odwiedzić showroom stworzony przez Lenovo i Motorolę choćby po to, by doświadczyć rozwiązań przyszłości albo uczestniczyć w warsztatach edukacyjnych czy spotkaniach biznesowych. Showroom będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 19 oraz w soboty i niedziele handlowe od 11 do 17.
::
O firmie Lenovo
Lenovo to globalny lider technologiczny o przychodach w wysokości 57 mld dol., zajmujący 248 miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługujący każdego dnia miliony klientów w 180 krajach. Firma Lenovo – największy na świecie producent komputerów z pełnym portfolio urządzeń obsługujących sztuczną inteligencję, przystosowanych do wdrażania rozwiązań na niej opartych i zoptymalizowanych pod tym kątem (w tym komputerów PC, stacji roboczych, smartfonów i tabletów), infrastruktury (serwery, pamięć masowa, urządzenia brzegowe, urządzenia do obliczeń o wysokiej wydajności i infrastruktura definiowana programowo), oprogramowania, rozwiązań i usług – osiągnęła swój sukces, koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich. Ciągłe inwestycje Lenovo w rewolucyjne innowacje pozwalają budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla wszystkich ludzi na całym świecie. Firma Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY). Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://www.lenovo.com, a najnowsze wiadomości publikowane są w portalu StoryHub.
::
O firmie JLL
Od ponad 200 lat JLL (NYSE: JLL) globalna firma doradcza, będąca liderem na rynku nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami, pomaga klientom kupować, budować, wynajmować, zarządzać i inwestować w nieruchomości komercyjne, przemysłowe, hotelowe, mieszkaniowe oraz handlowe. Jako firma z listy Fortune 500, osiąga roczne przychody w wysokości 23,4 mld USD. Działa w ponad 80 krajach na całym świecie, zatrudnia ponad 112.000 pracowników i łączy siłę globalnego know-how z lokalną wiedzą ekspercką. Kierując się mottem „SEE A BRIGHTER WAY” – zgodnie z którym kształtuje przyszłość rynku nieruchomości z myślą o lepszym świecie – pomaga ona wielu różnym klientom i społecznościom. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym Jones Lang LaSalle Incorporated. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie jll.com.
Warsaw Spire │ Plac Europejski 1 │ 00-844 Warszawa
JLL w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.