Lenovo i Motorola otworzyły pierwszy showroom w historycznym budynku Prudential

2 kwietnia 2025 odbyło się otwarcie showroomu dwóch wiodących marek – Lenovo i Motoroli – usytuowanego w prestiżowej lokalizacji w samym centrum stolicy: w hotelu Warszawa. To miejsce będące nie tylko przestrzenią wystawową produktów, ale także służące do spotkań i edukacji.

Historyczny budynek Prudential powstał w latach 30. XX wieku jako miejsce z luksusowymi apartamentami i biurami. Stworzenie w tak ekskluzywnej przestrzeni showroomu podkreśla charakter premium obu marek i pozwala wierzyć, że ich działalność będzie tworzyć kolejne rozdziały w historii tego obiektu. Lenovo i Motorola zagospodarowały przestrzeń 217 m2, a w jej obrębie przygotowano strefy produktowe, ale także tematyczne – biznesową, gamingową – i miejsce do odpoczynku.

Bardzo się cieszę, że mogliśmy stworzyć tak wszechstronny showroom Lenovo i Motorola w wyjątkowym budynku. Tak duża powierzchnia pozwoliła nam wykorzystać pełen potencjał tego miejsca. Chcemy być blisko naszych klientów – by mogli nie tylko poznać produkty, ale także skorzystać z edukacyjnych projektów z zakresu nowych technologii. Na terenie showroomu odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami i wykorzystaniem ich w codziennym życiu przyznaje Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.

Także przedstawicielka z JLL podkreśla, że nie mogło być lepszej przestrzeni do stworzenia showroomu obu marek.

Hotel Warszawa to idealna lokalizacja dla Lenovo oraz Motoroli, ponieważ w tym miejscu zamiłowanie do sztuki, oryginalnego designu oraz postępu technologicznego wiedzie prym. Lenovo i Motorola to zaś brandy, które cechują się dużą kreatywnością, współpracują z artystami, markami modowymi oraz projektantami. Co więcej, to właśnie tutaj rozwijane będą kompetencje cyfrowe Polaków. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam być częścią tej transakcji oraz że spotykamy się dzisiaj na otwarciumówi Agata Szymczak – Buonocore, JLL.

Wybór hotelu Warszawa do stworzenia showroomu Lenovo i Motoroli zarekomendowali eksperci JLL. Ten budynek jest unikalny ze względu na łączenie wielu elementów w jednym: to funkcjonalne i przemyślane architektonicznie wnętrza, zachwycające swoim designem. Showroom, znajdujący się w tym budynku, ma stanowić otwartą przestrzeń, która sprzyja integracji i edukacji.

Warto odwiedzić showroom stworzony przez Lenovo i Motorolę choćby po to, by doświadczyć rozwiązań przyszłości albo uczestniczyć w warsztatach edukacyjnych czy spotkaniach biznesowych. Showroom będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 19 oraz w soboty i niedziele handlowe od 11 do 17.

::

O firmie Lenovo

Lenovo to globalny lider technologiczny o przychodach w wysokości 57 mld dol., zajmujący 248 miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługujący każdego dnia miliony klientów w 180 krajach. Firma Lenovo – największy na świecie producent komputerów z pełnym portfolio urządzeń obsługujących sztuczną inteligencję, przystosowanych do wdrażania rozwiązań na niej opartych i zoptymalizowanych pod tym kątem (w tym komputerów PC, stacji roboczych, smartfonów i tabletów), infrastruktury (serwery, pamięć masowa, urządzenia brzegowe, urządzenia do obliczeń o wysokiej wydajności i infrastruktura definiowana programowo), oprogramowania, rozwiązań i usług – osiągnęła swój sukces, koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich. Ciągłe inwestycje Lenovo w rewolucyjne innowacje pozwalają budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla wszystkich ludzi na całym świecie. Firma Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY). Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://www.lenovo.com, a najnowsze wiadomości publikowane są w portalu StoryHub.

::

O firmie JLL

Od ponad 200 lat JLL (NYSE: JLL) globalna firma doradcza, będąca liderem na rynku nieruchomości komercyjnych i zarządzania inwestycjami, pomaga klientom kupować, budować, wynajmować, zarządzać i inwestować w nieruchomości komercyjne, przemysłowe, hotelowe, mieszkaniowe oraz handlowe. Jako firma z listy Fortune 500, osiąga roczne przychody w wysokości 23,4 mld USD. Działa w ponad 80 krajach na całym świecie, zatrudnia ponad 112.000 pracowników i łączy siłę globalnego know-how z lokalną wiedzą ekspercką. Kierując się mottem „SEE A BRIGHTER WAY” – zgodnie z którym kształtuje przyszłość rynku nieruchomości z myślą o lepszym świecie – pomaga ona wielu różnym klientom i społecznościom. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym Jones Lang LaSalle Incorporated. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie jll.com.

Warsaw Spire │ Plac Europejski 1 │ 00-844 Warszawa

JLL w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF