...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Life-saving Cable skuteczny w 335 proc.

Dzisiaj w smartfonach mieści się całe nasze życie. Moment, w którym bateria jest bliska rozładowania, a pod ręką nie ma ładowarki, budzi grozę. Life-saving Cable w prosty sposób uratuje życie smartfona, tak jak każdy z nas możesz uratować życie drugiego człowieka.

Agencja Y&R podjęła współpracę z Nar Mobile i przygotowała projekt, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na problem deficytu krwi w bankach krwi na całym świecie. Akcja skupiona była wokół problemu rosnącej liczby zachorowań na talasemię w Azerbejdżanie. Leczenie tej choroby wymaga częstych transfuzji krwi, które nie są możliwe bez pomocy dużej liczby dawców. W ramach projektu powstała bransoletka, pozwalająca na transmisję energii z jednego smartfona do drugiego, a także aplikacja, umożliwiająca odnalezienie osób, które mogą się nią podzielić. Na bransoletce umieszczony został napis Donate energy to save a phone, and donate blood to save a life. W salonach Nar Mobile, przez miesiąc można było otrzymać gadżet za darmo, przy zakupie smartfona, obsługującego system Android. Zainteresowany tematem pomocy klient, mógł od razu po zakupie udać się do mobilnej stacji krwiodawstwa, znajdującej się przez salonem. Pomysł zwrócenia uwagi na ważną kwestię, przy wykorzystaniu gadżetów do smarftonów okazał się być trafiony. Media nagłośniły akcję, a w jej efekcie ilość ofiarowanej krwi wzrosła aż o 335 proc.

::

Zakupy mobilne – infografika

::

 

 Powyższy projekt jest kalką kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku przez agencję Leo Burnett – The Donor Cable.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF