LifeTube, czyli 80 mln na miesiąc

O możliwościach, jakie niesie ze sobą serwis YouTube, blaskach i cieniach współpracy reklamowej oraz korzyściach z udziału w programie partnerskim opowiadają Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski, twórcy platformy LifeTube, wspierającej działalność tzw. youtuberów.

Sieć LifeTube to w tej chwili lider branży zajmującej się łączeniem twórców internetowych z markami, które chcą wykorzystać popularność jaką cieszy się wideo w sieci. Barbara Sołtysińska i Radosław Kotarski to eksperci z tej dziedziny. Ich firma w tej chwili współpracuje z takimi twórcami jak Abstrachuje TV, AdBuster, Niekryty Krytyk, Polimaty, SA Wardęga czy SciFun. – Mamy w sieci ponad 12 mln stałych subskrybentów i około 80 mln wyświetleń miesięcznie – zauważa Barbara Sołtysińska.

Materiał, który możecie Państwo obejrzeć w Brief TV jest podstawą okładkowego wywiadu najnowszego wydania magazynu „Brief”.

 

 

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF