LinkedIn będzie rozwijał funkcje dla wirtualnych wydarzeń

Linkedin

Pandemia popchnęła dużą część wydarzeń w świat wirtualny i nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Z tego powodu platforma LinkedIn chce wspierać organizacje konferencji dla profesjonalistów.

Według danych zebranych przez portal, ostatni rok przyniósł wzrost liczby wirtualnych wydarzeń o 150% oraz zwiększenie o 230% liczby ich uczestników.

Twórcy platformy ogłosili zamiar wprowadzenia narzędzia pozwalającego wybranym twórcom na organizacje wirtualnych wydarzeń. Na początek możliwość organizacji spotkań głosowych otrzyma kilka tysięcy wybranych użytkowników. Docelowo każdy na platformie będzie miał możliwość zorganizowania spotkania w formie audio, a za kilka miesięcy również i video.

Ma być to swego rodzaju odpowiedź na platformę Clubhouse, z tym że bardziej otwarta, nastawiona na dyskusje i nawiązywanie kontaktów.

Co istotne, w ramach wydarzeń możliwość włączenia się do dyskusji ma mieć każdy zarejestrowany członek platformy. Poza samym narzędziem do rozmów użytkownicy będą mogli również reagować na dyskusje, pisać na czacie oraz dodawać współrozmówców do kontaktów.

 

linkedin live

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF