LUX MED rozwija koncepcję platformy e-commerce

Grupa LUX MED od lat jest pionierem innowacyjnych rozwiązań cyfrowych wspierających jakość i komfort świadczeń usług medycznych dla pacjentów (Patient Experience). Platforma e-commerce skierowana do klientów indywidualnych ma być kolejnym elementem tej strategii. Projekt opracował e-point SA, polski software house, który od ponad 20 lat specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań e-commerce i digital experience.

Celem zrealizowanego projektu było opracowanie koncepcji platformy e-commerce umożliwiającej efektywną sprzedaż szerokiej i różnorodnej gamy produktów oraz usług Grupy LUX MED w modelu wielokanałowym (omnichannel), z naciskiem na doskonały Customer Experience i uwzględniającym otoczenie technologicznego grupy.

Ważnymi filarami projektu była analiza biznesowa wszechstronnie adresująca potrzeby strategii e-commerce (oferty usług i produktów, procesów zakupowych, wiedzy o kliencie, narzędzi Marketing Automation, miar biznesowych i niezbędnych kompetencji ludzkich do obsługi kanału cyfrowego) oraz opracowanie i zbadanie wizji UX nowego rozwiązania. Współpraca obejmowała doradztwo w obszarze budowy pozytywnego doświadczenia klientów (Customer Experience) wraz z dopasowaniem technologii opartych na architekturze Digital Experience Platform.


źródło LUX MED

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF