Marzec nowym marketing managerem telewizji Viasat w Polsce

1 530

1 lipca do polskiego zespołu telewizji Viasat World Ltd. dołączyła Urszula Marzec, która objęła stanowisko marketing managera.


Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji, rozwój i kompleksowe działania marketingowo-PRowe dla Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explorer i Polsat Viasat History.   

Urszula Marzec od grudnia 2006 roku, jako brand manager, odpowiadała za strategię i marketing kanałów tematycznych Canal+ Cyfrowego; MiniMini+, ZigZap (obecnie teleTOON+), Hyper+ i Planete+.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej