...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

MIRACULUM rośnie w kanale nowoczesnym – przychody z tego tytułu w styczniu wyższe o 45 proc. r/r

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum wypracowała w grudniu 4,3 mln zł przychodów – jest to o 10 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Największy udział w przychodach miał kanał nowoczesny – w minionym miesiącu wpływy z tego tytułu wyniosły 2,4 mln zł i jest to wzrost o 45 proc. r/r.

– Miraculum rozwija się w modelu omnichannel – dobre wyniki w nowoczesnym kanale dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, to efekt coraz większej bazy produktów. Popularność kosmetyków systematycznie rośnie, co jest wynikiem racjonalnej polityki cenowej przy zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Klienci doceniają nasze kultowe marki, co bardzo nas cieszy również w aspekcie obchodów 100-lecia działalności firmy komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W tym roku Miraculum, świętuje 100 lat swojego istnienia. W ramach jubileuszowych obchodów, Miraculum zaprasza na wyjątkowe koncerty w ramach projektu Czułe Struny, którego firma jest głównym patronem. Wybrane dzieła Fryderyka Chopina po raz pierwszy zostały opracowane w formie utworów symfonicznych, do których powstały teksty. Te niezwykłe aranżacje, w wykonaniu Natalii Kukulskiej można będzie usłyszeć 29 kwietnia w Teatrze Wielkim Operze Narodowej oraz 30 kwietnia w Sali NOSPR w Katowicach.

O spółce:

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 12 marek: Miraculum, PRASTARA, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF