Multikino Media zaprezentowało Ramówkę na 2024 rok (wideo)
8 lutego br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się prezentacja Ramówki Multikino Media 2024. Podczas wydarzenia uczestnicy zobaczyli podsumowanie 2023 roku i znaleźli wiele inspiracji do reklamowych działań w kinie w najbliższych miesiącach.
Multikino Media, broker reklamy kinowej, posiada w ofercie 48 kin, a sprzedaż kampanii reklamowych obejmuje kina sieci Multikino oraz kina studyjne.
W czwartkowe popołudnie spotkanie w Multikinie Złote Tarasy rozpoczęło się od rozmów o kinie przy pysznym poczęstunku w Klubie 35mm. Następnie po powitaniu gości przez Mariusza Spisza, Prezesa Zarządu Multikino Media i Joannę Oczkowską, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media uczestnicy wydarzenia zobaczyli podsumowanie 2023 roku obejmujące zarówno premiery filmowe oraz wydarzenia specjalne – między innymi cykl „Kino na Obcasach” oraz „OFFowe czwartki” .
Podczas wydarzenie zaprezentowane zostały największe kinowe premiery 2024 roku, które podzielono na pięć kategorii: hollywoodzkie blockbustery, filmy dla młodej widowni, produkcje familijne, kino dla kobiet oraz polskie premiery. Uczestnicy dowiedzieli się, które filmy mają szansę znaleźć się w TOP 10 filmów 2024 roku oraz zobaczyli wyniki najnowszych badań dotyczących reklamy kinowej i jej potencjału.
Zapraszamy do obejrzenia Ramówki Multikino Media 2024:
***
Informacje o spółce Multikino Media
Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino. Multikino Media jest najlepszym biurem reklamy w branży kinowej według raportu Media Marketing Polska 2023.