Najbardziej kreatywni: Artur Kurasiński
Artur Kurasiński to zdobywca czwartego miejsca tegorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Opowiada o tym, czy bycie kreatywnym opłaca się, czy ta cecha jest zauważana w polskich przedsiębiorstwach oraz na czym ona polega. Prezes firmy Fokus podkreśla również, że warto dofinansowywać kreatywne przedsięwzięcia.
Artur Kurasiński to człowiek-orkiestra – przedsiębiorca, bloger, vloger, inwestor i mentor. Z branżą internetową związany juz od 15 lat. Jego pierwsza firma to portal muzyczny Nuta.pl, który założył w 1999 roku.
Fokus to jego najnowsza firma, którą współtworzy z Mateuszem Belataffem. Oferuje ona narzędzia analityczno-wnioskujące, które pozwalają na zgromadzenie w jednym miejscu informacji z wielu źródeł, takich jak strony internetowe czy media społecznościowe. Ponadto pod marką Fokus powstała aplikacja Muse – jej celem jest pomiar i analiza danych pochodzących z serwisu YouTube. Ten kreatywny przedsiębiorca jest również współauorem spotkań organizowanych w Auli Polskiej oraz konkursu Aulery.