Nickelodeon w nowej odsłonie

Adresowana do dzieci stacja Nickelodeon odświeża swój design. Zmiany obejmą zarówno kanał telewizyjny, jak i inne platformy marki. Poza nowym wizerunkiem, we wszystkich krajach grupy północnoeuropejskiej Nickelodeon wprowadza wspólną piosenkę, jako motyw przewodni. Specjalnie w tym celu opracowano własny język.

Najważniejszym celem marki Nickelodeon jest dostarczanie dzieciom rozrywki. Dlatego 23 września Nickelodeon odświeży design na antenie i w internecie, na bardziej kolorowy i zabawny. Nową szatę graficzną Nickelodeon charakteryzują intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Szlam („slime”) będzie wykorzystywany przez cały rok, nie tylko na antenie, lecz na wszystkich platformach. Po raz pierwszy w Polsce Nickelodeon będzie miał również własną piosenkę w międzynarodowym „języku”: stworzony z różnych dźwięków pochodzących z programów Nickelodeon zabawny utwór, skoncentrowany wokół logo stacji.

Grupa docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych. Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją publicznością – mówi Bettina Vogel, dyrektor kreatywny Nickelodeon, pytana o powody tych zmian.

Nickelodeon branding

Po odświeżeniu wizerunku, w połowie października tego roku, Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię brandową. Akcja, pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z wykorzystaniem najbardziej popularnych i lubianych postaci – SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla Patryka, chłopców z „Big Time Rush”, czy bohaterów nowej kreskówki “Sanjay & Craig”.

Promocji w prasie towarzyszyć będzie kampania marketingowa prowadzona w internecie (portale dla dzieci m.in.: Zadane.pl, Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl) i na kanałach największych grup mediowych w Polsce: TVN, Polsat, TVP, AtMedia i Discovery. Na listopad planowane są również eventy w centrach handlowych, skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon.

Jesienna ramówka stacji również przyniesie wiele nowości. Na widzów czeka 230 premierowych odcinków, 6 nowych programów i 9 premier filmowych. Odświeżony design wraz z nowościami programowymi z pewnością spełnią oczekiwania młodych widzów, dostarczając im jeszcze lepszej rozrywki i zabawy, gdziekolwiek się znajdą.  

Nickelodeon branding

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF