Nowa kampania outdoorowa Milvai

Na nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line trwa pierwsza kampania outdoorowa nowego internetowego serwisu zakupowego Milvai.
Milvai to internetowy serwis zakupowy z tematycznymi ofertami, zmieniającymi się co tydzień. Tematy kampanii sprzedażowych zmieniają się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie nawiązują do aktualnych trendów. Klienci Milvai mogą również liczyć na wsparcie i poradę konsultanta (online, w godzinach 7.30-18.30) oraz okno z poradą, pojawiającą się przy wybranych przedmiotach.
Start nowego serwisu zakupowego jest wsparty m. in. outdoorową kampanią promocyjną na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12×4 m, zlokalizowanych przy trasach o największym wskaźniku ruchu samochodowego. Nośniki do kampanii zostały zarekomendowane przez Jet Line, który odpowiadał także za produkcję plakatów.
Sieć Motorway składa się z 334 powierzchni formatu 48 m. kw. (12×4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12×4 m w Polsce, właścicielem 32,3 proc. wszystkich tego typu konstrukcji.