...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowe stanowisko w ZenithOptimedia

Krzysztof Kulesz awansował na stanowisko deputy buying directora w ZenithOptimedia Group. Odpowiada za negocjacje oraz zakup mediów non TV, w tym także za internet.

Obejmując nowo utworzone stanowisko, Kulesz został jednocześnie zastępcą Iwony Jaśkiewicz-Kundery, która kieruje działem buyingu ZenithOptimedia.

Kulesz jest związany z ZenithOptimedia od 2003 roku. Na początku swojej kariery planował i kupował media prasowe. Następnie poszerzył swoje kompetencje o radio, ooh i kino, a w ostatnim czasie – także o internet. Na obecne stanowisko awansował z funkcji media buying managera.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF