Nowy Managing Director w The Digitals
Agata Szybilska, dotychczasowa dyrektor Client Service, objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji The Digitals. Decyzja ma wpłynąć pozytywnie na tworzenia efektywnych i innowacyjnych rozwiązań interaktywnych. Agata Szybilska będzie kierowała działaniami firmy w zakresie strategii user experience, designu, kreacji, e-commerce i social media. Wcześniej pracowała w Arc Worldwide, FireFly Creation i EVO.
-Na rynku znajduje się wiele narzędzi oraz rozwiązań online. Za kluczowe stawiamy sobie optymalny i skuteczny ich dobór, zapewniając maksymalne dotarcie z ciekawym przekazem przy zachowaniu minimalnych kosztów. Stawiamy na cel i za niego chcemy brać odpowiedzialność- mówi Agata Szybilska, Managing Director The Digitals
Szybilska od 8 lat pracuje w branży na stanowiskach managerskich w Arc Worldwide, FireFly Creation czy EVO, a ostatecznie The Digitals, dla takich marek jak: Nike, Sony, Lenovo, Logitech, Millennium, AXA Ubezpieczenia oraz AXA Polska, PKN Orlen, Nestle Polska S.A., Kraft Foods Polska, Unilever i innych.
Przez ostatnie 5 lat od podstaw tworzyła zasady pracy działu Client Service, standardy obsługi klienta oraz rozwiązania finansowo-prawne w The Digitals. Współtworzyła procesy prowadzenia projektów oraz organizacji firmy.
-Współpracuję z Agatą od 7 lat. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów, a każdy kolejny wzmacnia nasze doświadczenie oraz wzajemne zaufanie i zrozumienie. Agata doskonale zna wyzwania i cele naszej agencji oraz jest w pełni świadoma potrzeb, oczekiwań oraz pól do rozwoju naszych Klientów. Gratuluję awansu, życzę spełnienia ambitnych planów i realizacji budżetu- komentuje zmiany Artur Karczykowski, CEO The Digitals
W związku ze zmianą, pozycję Client Service Director obejmuje Anna Tuzek, od wielu lat koordynująca obsługę kluczowych klientów The Digitals.