Nowy napój od Coca-Coli

Coca - Cola wprowadza do Polski napoje funkcjonalne Glacéau Vitaminwater. Marka debiutuje na rynku oferując cztery warianty smakowe: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry.
Glacéau Vitaminwater można kupić w 26 krajach świata, m.in.: w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Danii i innych. Stworzony w 1996 napój ma gasić pragnienie oraz wzbogacać dietę o witaminy i składniki mineralne.
– W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Glacéau Vitaminwater do Polski – mówi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services.
Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszą działania marketingowe, w tym: promocje w punktach sprzedaży, akcje samplingowe, intensywna aktywność marki w mediach społecznościowych oraz działania z udziałem trend spotters.
W cyberprzestrzeni produkt będzie pokazywany w codziennym życiu najmodniejszych miejsc w Warszawie. Hasłem towarzyszącym kampanii jest #hellowarsaw, którym oznaczane będą także te miejsca w stolicy, w których warto bywać. Dodatkowe informacje na temat marki są dostępne na stronie www.glaceau.pl. Kampania reklamowa dla produktu będzie prowadzona w mediach cyfrowych oraz w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords.
Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, zaś sampling produktów koordynuje agencja Havas Worldwide Warsaw.