Nowy szef strategii Lowe GGK

0 832

Bartek Hanus rozpoczął pracę jako dyrektor strategiczny w agencji Lowe GGK. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Kalkhoffa.

Do jego zadań Hanusa będzie należało tworzenie ofertowych strategii, a  także rozwój i koordynacja prac działu strategii dla obecnych i nowych klientów. Będzie on bezpośrednio raportował wyniki swojej pracy Kindze Grzelewskiej, dyrektor zarządzającej w Lowe GGK. 

Hanus posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu marek i tworzeniu strategii komunikacji.  Ostatnio jako strategy director kierował działem strategii w agencji TBWA\Tequilla.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej