Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata e-sportu

73

Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami e-sportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata e-sportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.

Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności e-sportowej.

Zdecydowaliśmy się na unikalny model współpracy, dotychczas niespotykany w Polsce. Dzięki współpracy z kilkoma drużynami jednocześnie marka Orbit ma szansę dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona konsumentów. Szerokie podejście zastosowane w tym przypadku przez Orbit ma przede wszystkim taką przewagę, że pozwala docierać do różnych fanów, różnych organizacji, będących członkami jednej społeczności e-sportowej. Widzimy trend, który będzie się rozwijał w kolejnych latach, polegający na tym, że to właśnie profesjonalni gracze stają się idolami młodych ludzi, którzy chcą ich naśladować. Nasza współpraca wykorzystuje ten fakt, a członkowie drużyn wchodzą w rolę influencerów, którzy przy okazji współpracy z marką Orbit promują nawyki dbania o zdrowe zęby – mówi Tomasz Przeździecki, Associate Director, Mediacom Beyond Advertising.

Wiemy, jak ważne jest, by promować zdrowe nawyki wśród młodych ludzi. Od lat staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie oni są, by jak najskuteczniej docierać z informacją oraz edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech, dzięki czystym i zdrowym zębom. Dlatego chcemy być obecni z bezcukrową gumą do żucia Orbit także w świecie e-sportu; to właśnie tam dziś spotyka się młodzież, ta licealna i nieco starsza. E-sport to stosunkowo nowa, ale bardzo ekscytująca i szybko rozwijająca się dziedzina rozrywki, zyskująca miliony fanów na całym świecie, także w Polsce. Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje e-sportowe i medale. Najlepsze drużyny e-sportowe stawiają na promocję zbalansowanego podejścia do korzystania z tego co oferuje e-sport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej diety – komentuje Wojciech Matecki, Strategic Demand Director, Mars Wrigley Confectionery.

– Cieszymy się, że wchodzimy do kolejnego fascynującego świata ludzi z prawdziwą pasją – zarówno amatorów, kibiców, jak i profesjonalistów – których motorem działania są trening i rywalizacja. Chcemy, żeby guma Orbit była wszędzie tam, gdzie dzieją się prawdziwe emocje, a ludzie wspólnie dobrze się bawią, jednocześnie dbając o piękny uśmiech, świeży oddech i poczucie pewności siebie, jakie się z tym wiąże. Chcemy pomóc im zabłysnąć – dodaje Wojciech Matecki.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym od 2014 roku; od kilku miesięcy po wygranym przetargu jako jedyna agencja mediowa tego koncernu zajmuje się strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów na wszystkich rynkach na świecie.