Polski start-up Zowie otrzymał pieniądze na rozwój od funduszu Google

779

Polski start-up Zowie, działający od 2019 roku pozyskał pięć milionów na rozwój. Firma zajmuje się automatyzacją obsługi klienta w branży e-commerce.


Start-up otrzymał ok. 5 mln euro. Pieniądze pochodzą m.in. z funduszu Google. Środki pozwolą firmie rozwijać autorską technologię i wejść na rynek amerykański. Założony przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka start-up tworzył rozwiązania między innymi dla Avon, Empik, inPost i L’Oreal. Pracuje w niej ok. 40 pracowników.

Zowie realizuje projekty, które zapewniają automatyzację integracji z klientem. Stworzyli autorski system AI, który ma pomóc pracownikom obsługi klienta. Technologia analizuje konwersację  i wysyła częściowe rozwiązania problemów konsumentów. Według spółki narzędzie automatyzuje ok. 60-95 procent zapytań użytkowników i łatwo integruje się z zewnętrznymi platformami służącymi do obsługi klienta.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Dowiedz się więcej