Poznaliśmy skład jury konkursu Innovation 2020


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
274

Konkurs Innovation to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR już po raz szósty. Jurorzy oceniają zgłoszenia w trzech grupach jurorskich: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media.

W tym roku przewodnicząca jury konkursu Innovation została Alina Prawdzik, Managing Partner Central Eastern Europe and Head of PropTech Investments, innogy Innovation Hub. Przewodniczącymi trzech grup jurorskich zostali wybrani: Dawid Pożoga, Marketing Lead PL/CZ, Zalando (Innowacyjny Biznes), Mateusz Górecki, Head of Agency, Fantasyexpo (Innowacyjne Doświadczenie) oraz Małgorzata Hejka, Strategy & Innovations Director, Spark Foundry (Innowacyjne Media).

W każdej grupie jurorskiej zasiadają specjaliści opiniujący prace w danej kategorii konkursowej. W jury Innowacyjny Biznes są to: Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog; Michał Kowalczyk, Digital Solution Manager, Nielsen; Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager, DOMODI; Marcin Andrzejczyk, Regional Marketing Manager Eastern Europe, Husqvarna; Łukasz Smolarski, Innovation Manager, IKEA Retail; Beata Ptaszyńska-Jedynak, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Carlsberg Polska; Kamil Bąkowski, eCommerce Strategy Lead, Publicis Commerce; Anna Dębińska, Head of Marketing, Bausch Health; Igor Przespolewski, Niezależny konsultant. Jury w grupie Innowacyjny Biznes ocenia zgłoszenia w podkategoriach produkt, usługa, branding, model biznesowy, model sprzedażowy oraz CSR.

Do kategorii Innowacyjne Doświadczenie można zgłaszać działania w podkategoriach content, ux/cx, touchpoint oraz event, a w składzie Jury wybierającym nagrodzone prace zasiadają: Marcin Sienkowski, Head of Marketing, Grupa OLX; Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel; Justyna Dadał, Senior Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser; Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AmRest – KFC; Sławomir Wala, Head of Digital, Cheil Poland; Rafał Ryś, Associate Creative Director, Saatchi & Saatchi IS; Michał Kaleta, Managing Director, Endorfina events; Mateusz Popiołek, Customer Experience Manager, Empik Group; Malwina Żurek, National Brand Marketing Manager, Red Bull; Maciej Zabielski, Head of Social Media, Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas Bank Polska

W skład Jury grupy Innowacyjne Media wchodzą: Anna Gromańska, Publishing and Innovations Director, Cube Group; Radosław Kropielnicki, Global Category Manager, GSK; Paweł Ważyński, Marketing Platforms Director, Resolution; Monika Zielińska, Dyrektor Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi, AMS; Monika Więch, Communications & Business Director, Starcom; Łukasz Plona, Innovation & Technology Director, K2 Precise; Grzegorz Smyka, Digital & Investments Director, Wavemaker, Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING Bank Śląski. Do kategorii Innowacyjne Media można zgłaszać prace w podkategoriach formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data, aplikacje i platformy oraz algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.

Jury zostało wybrane na podstawie otrzymanych zgłoszeń przez Komitet Organizacyjny Innovation 2020. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a nagrodzonych podczas uroczystej Gali Konkursu 27 kwietnia, w Fortecy Kręglickich (Warszawa). Statuetkę konkursu, jak co roku, projektuje inny polski artysta – w tegorocznej edycji nagrodę tworzy Maja Ganszyniec.

Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry

Sponsorzy: Nielsen, AMS

Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank

Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +