Pozycjonowanie, ważny aspekt marketingu

Przedsiębiorcy działający na co dzień w świecie online doskonale znają podstawowe zagadnienia związane z pozycjonowaniem. Jest ono bowiem nieodzownym ogniwem marketingu na wirtualnym rynku.

Dlaczego pozycjonowane strony www mają przewagę w sieci?

To dzięki wysiłkom agencji SEM udaje się sprawnie zwiększyć ilość odwiedzin na stronie a w rezultacie
także i podnieść sprzedaż. O tym, na czym opiera się obecnie sukces pozycjonowania, porozmawiamy w
poniższym krótkim artykule.

Wyróżnij się poprzez unikalną i ważną dla odbiorcy treść

Marketing treści określany jest od wielu lat królem sieci. Stanowi on swego rodzaju serce każdego
wysiłku związanego z pozycjonowaniem. Nie wystarczy wszakże przystosować stronę do wymogów
robotów indeksujących Google – naszym ostatecznym odbiorcą powinien zawsze być użytkownik z krwi
i kości. To właśnie do człowieka skierowane powinny być nasze teksty – tak żeby mógł on po przejściu
na naszą stronę nauczyć się czegoś lub rozwiązać stający przed nim problem. Doświadczone agencje
interaktywne, takie jak AFTERWEB, zatrudniają całe zespoły profesjonalistów od contentu – są to w
pierwszej kolejności copywriterzy specjalizujący się w danych dziedzinach. To na nich spoczywa
odpowiedzialność za oryginalną i atrakcyjną komunikację z naszym targetem rynkowym.
Kluczowe w tego rodzaju wysiłkach jest rozpoznanie i zrozumienie intencji internauty, który w
obecnych czasach powinien uzyskać od nas dostęp do interesujących go zagadnień bez niepotrzebnych
przeszkód. Warto więc zadbać o odpowiednio rozbudowaną i czytelną mapę witryny, ale także o
pozbycie się denerwujących pop-upów i konieczności rejestrowania się. Odbiorca najczęściej i tak
odwdzięczy się nam za wysokiej jakości zawartość zostając naszym klientem lub zapisując się do
newslettera.

Zapoznaj się z zasadami Core Web Vitals i Mobile First

Przeprowadzane co roku badania Google wyraźnie pokazują, że nieustannie rośnie odsetek osób
korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Dziś w ten sposób przegląda sieć
WWW przeszło połowa wszystkich użytkowników. Właśnie z tego powodu gigant z Moutain View
przeszedł w 2021 roku całkowicie na indeksowanie mobilne. Innymi słowy, wersja desktopowa Twojej
witryny przestała mieć znaczenie, jeśli nie dostosowałeś się odpowiednio do działania na smartfonach.
Doskonale wiedzą o tym seowcy z doświadczonych agencji marketingu sieciowego. To oni w trakcie
optymalizacji muszą pamiętać o tym, że choć SEO techniczne wciąż pozostaje ważne, trzeba jeszcze
dołożyć starań, by projekt odpowiadał na potrzeby człowieka. Z tego tytułu zajmujemy się zagadnieniami
User Experience (UX) i dbamy o komfort publiczności wdrażając Core Web Vitals – podkręcamy czas
ładowania strony i jej reaktywność, dostosowujemy ją do urządzeń mobilnych a także zapewniamy
bezpieczeństwo przeglądania. Przez pozycjonowanie serwisów internetowych po tak skrojonej optymalizacji, strony nie tylko zdobędą istotną lokatę w wynikach wyszukiwania, ale także zmienią się w istną maszynę do prowadzenia sprzedaży!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF