Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding

110

Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.

Wyróżnienie dla Santander Bank Polska jest częścią opublikowanego właśnie raportu „Marka/ Marketer Roku” wydawanego corocznie przez magazyn Media i Marketing Polska, w którym bank znalazł się obok najlepszych brandów, agencji marketingowych i reklamowych na polskim rynku.

–  Sukces jest zawsze tak duży jak wyzwanie, któremu trzeba sprostać. Dla nas w ubiegłym roku oraz w ogóle w historii banku kluczowym była zmiana nazwy oraz marki. Dziś możemy być dumni z tego, jak cały proces został przeprowadzony i przyjęty oraz jakie przyniósł efekty. Bardzo cieszy nas fakt, że zostało to również docenione przez branżę. Co najważniejsze, rebranding stał się dla naszych Klientów oraz naszych Pracowników, ambasadorów marki Santander, zmianą bardzo pozytywną jako źródło nowych możliwości, korzyści oraz inspiracji.–  komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Bank został doceniony za sprawne działania rebrandingowe i komunikacyjne, które uznane zostały za wzór rynkowy dla innych marek, które będą przeprowadzały podobne zmiany w przyszłości. W ocenie jury bank celująco wywiązał się z wyzwania jakim było dotarcie z informacją o nadchodzących zmianach i umiejętne przeprowadzenie przez proces rebrandingu ponad 6,5 mln klientów. W strategii komunikacji zmiany marki,  uznanie jury zdobyło podkreślenie warstwy emocjonalnej przekazów oraz wyeksponowanie międzynarodowego wizerunku brandu.

Raport „Marka/ Marketer roku” to efekt corocznego ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” wspólnie z pracownią badawczą Kantar. Poświęcony jest brandom globalnym obecnym na polskim rynku. Elementem raportu jest wyłonienie zwycięzców w kategoriach: Marka Roku, Najlepsza agencja reklamowa, eventowa, Dom Medialny i CMO Roku. Badanie przeprowadzone zostało na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla.