Spotify kontynuuje zakupy

716

Od jakiegoś czasu platforma, która zasłynęła ze streamingu muzycznego stawia na rozwój nowych usług, a przede wszystkim podcastów. Do tego zakupuje kolejne firmy, które mają wspomóc rozwój spółki i nowe funkcje zarówno dla twórców jak i analityków.

50 kreatywnych 750x100px

W ostatnich latach Spotify poza rozwojem własnych funkcji i pozyskiwaniem nowych twórców dla swojej platformy skupia się również na pozyskiwaniu firm i startupów z branży. Najnowsze firmy, które trafią do portfolio giganta to Chartable oraz Podsights. Obie zajmują się analityką tego, w jaki sposób audycje przyciągają słuchaczy oraz mierzą jakość reklamy w podcastach. Dodatkowo wykorzystane mogą być nie tylko przy okazji podcastów, ale również do analizowania reklam w innych obszarach aplikacji. Pozwolą one firmie rozwinąć i dalej optymalizować istniejące już narzędzia i sposoby reklamy audio. Równocześnie dając twórcom dostęp do bardziej zaawansowanej analityki, która może przełożyć się na większe zainteresowanie słuchaczy.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej