Team kreatywny Artegence wygrywa konkurs Young Drummers
Zespół z agencji Artegence – Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski – stworzył zwycięskie projekty plakatów dla miasta Lublany, w międzynarodowym konkursie Young Drummers, organizowanym przez Golden Drum. Gala odbyła się w piątek 20 października w Grand Hotel Union, w stolicy Słowenii. Zwycięskie prace będą oficjalnymi plakatami Lublany.
Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek.
W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.
Od ponad 22 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.
Kreacja | UX & design | strategia | data science | innowacyjne rozwiązania technologiczne | inteligentne platformy.
Robimy to.