TikTok sponsorem UEFA Women’s EURO 2022

Cyfrowa platforma rozrywkowa sprawi, że największe do tej pory Mistrzostwa Europy UEFA kobiet będą jeszcze bardziej dostępne i angażujące dla globalnej społeczności piłkarskiej.

TikTok, cyfrowa platforma rozrywkowa, została ogłoszona globalnym partnerem UEFA EURO Kobiet 2022. Na fundamentach udanego partnerstwa z ubiegłorocznym turniejem UEFA EURO mężczyzn, tegoroczna współpraca ma na celu wydobycie wszystkiego co najlepsze z najbardziej wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich tego lata i uczynienie ich jeszcze bardziej widocznymi dla globalnej publiczności. W ciągu ostatnich kilku lat TikTok odnotował ogromny wzrost zasięgów i zaangażowania wokół treści związanych z kobiecym sportem na platformie. Hashtag #womeninsports zebrał prawie miliard wyświetleń.

Cieszymy się, że po raz kolejny współpracujemy z TikTokiem, tym razem podczas największego w historii turnieju UEFA EURO kobiet. Ponieważ społeczność piłkarska TikToka stale rośnie – dzięki drużynom, fanom, twórcom i stowarzyszeniom – nie możemy się doczekać, aby zaprezentować premierowe wydarzenie sportowe tego lata z udziałem jednych z najwspanialszych piłkarek na świecie za pośrednictwem wyjątkowych, kreatywnych i wciągających treści. To ekscytujący czas dla fanów piłki nożnej.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA

Jako Globalny Sponsor, TikTok będzie współpracować z UEFA, aby wprowadzić ekscytujące funkcje, takie jak efekty generowane komputerowo, wyzwania z hashtagami, dźwięki czy transmisje TikTok LIVE w celu promowania produktów i usług wśród swojej społeczności. UEFA zapewni z kolei TikTokowi dostęp do obszernej biblioteki zasobów programowych związanych z piłką nożną, aby tworzyć wysoce angażujące i innowacyjne treści.

Oprócz partnerstwa, UEFA Women’s EURO 2022 uruchomi przed turniejem oficjalne konto na platformie TikTok, którego celem będzie inspirowanie i dostarczanie rozrywki milionom fanów piłki nożnej na całym świecie – dzięki ekskluzywnym, zakulisowym treściom oraz materiałom bieżącym i archiwalnym.

Od czasu naszego partnerstwa z UEFA na EURO 2020 zobaczyliśmy, jak TikTok stał się domem fanów piłki nożnej. Twórcy, sportowcy i narody spotykają się, aby dzielić się pasją do pięknej gry, w wyjątkowy TikTokowy sposób. Cieszymy się, że możemy kontynuować to partnerstwo jako Oficjalna Platforma Rozrywkowa UEFA EURO 2022 kobiet i rozwijać wspólne wysiłki na rzecz promowania równości i integracji w piłce nożnej poprzez kampanie: TikTok #SwipeOutHate i UEFA #EqualGame. Nie mogę się doczekać, aż nasza społeczność okaże swoje wsparcie dla kobiecej gry. Razem sprawimy, że tegoroczne mistrzostwa będą jeszcze bardziej dostępne dla naszej globalnej społeczności.

Rich Waterworth, dyrektor generalny TikToka na Europę

Partnerstwo otworzy TikTokowi możliwości związane z biletami na wydarzenia, uczestniczenie w nich i eksponowanie tam marki, a także pozwoli na cyfrowe aktywacje fanów i publikowanie ekskluzywnych treści w okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie.

TikTok to jedna z najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. Dostępna w ponad 150 krajach i 75 językach platforma jest zaangażowana w budowanie otwartej, pozytywnej i inkluzywnej społeczności poprzez zachęcanie użytkowników do dzielenia się swoją pasją i twórczą ekspresją za pomocą krótkich filmów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF