...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Tomasz Kammel: Jestem jak stary chirurg. Wiem, jak kroić

O ujawnianiu sekretów w internecie, rezygnacji z promptera na rzecz większych wyzwań oraz o osobowości telewizyjnej w nowych mediach rozmawiamy z Tomaszem Kammelem, dziennikarzem telewizyjnym, mówcą motywacyjnym, szkoleniowcem w dziedzinie autoprezentacji i komunikacji.

– Obecność na stronach serwisu YouTube okazała się całkiem fajnym wyzwaniem. Szukałem dla siebie solidnej, drugiej „nogi”, która będzie mi dawała niezależność wobec telewizji i zmiennej koniunktury. Nie tak dawno miałem wspólny telewizyjny „epizod” – teleturniej „Tylko Ty” – z człowiekiem, który gościł na okładce marcowego numeru „Briefu”, czyli z Radkiem Kotarskim. To on mnie przekonał, że, skoro mam określoną wiedzę o komunikacji międzyludzkiej i wystąpieniach publicznych, mógłbym zbudować kanał w serwisie YouTube zajmujący się właśnie tym – mówi Tomasz Kammel.

Cały wywiad w czerwcowym numerze „Briefu”.

::

Zobacz sesję okładkową Tomasza Kammela do najnowszego „Briefu”

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF