Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Zakupy we Frisco.pl, streaming muzyki online i interaktywna gablota Getin Banku - to kilka z najbardziej popularnych wpisów z minionego tygodnia na stronie Brief.pl

Co jest nie tak z zakupami we Frisco.pl?

Przed świętami wpadliśmy z żoną na, z pozoru, świetny pomysł – zamiast odstawać swoje w kolejkach w hipermarketach zrobimy przedświąteczne zakupy online. Zrobiliśmy listę potrzebnych produktów, złożyliśmy zamówienie w sklepie internetowym, zapłaciliśmy i ustaliliśmy datę odbioru zakupów. Tak bardzo nie wiedzieliśmy co nas spotka…

::

Czas na pokolenie Y

Pokolenie X w najbliższym czasie będzie musiało ustąpić miejsca pokoleniu Y, które jak dotąd obejmowało niższe stanowiska w firmach. Wybór zastępców dla kadry kierowniczej stanowi wyzwanie dla działów personalnych. Kandydaci nowego pokolenia są zdecydowanie bardziej niezależni w sferze zawodowej i nie popierają tradycyjnego modelu organizacji w firmie. Ich niestandardowe podejście do pracy idzie w parze z dużymi oczekiwaniami, w kwestii rozwoju i zarobków. Zmiany są nieuniknione, warto zatem wykorzystać umiejętności przedstawicieli nowej generacji.

::

Ile osób płaci za streaming muzyki?

Spotify, Deezer, WiMP – to muzyczne serwisy strumieniowe, dostępne także w Polsce. Ile osób płaci za ich usługi?

::

Facebook: Top 6 wpisów

Tym razem zebraliśmy dla Was sześć najpopularniejszych wpisów dotyczących serwisu z Menlo Park.

::

Interaktywna gablota Getin Banku

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF