Troyann w Szeriszeri

Szeriszeri zajmujący się kampaniami reklamowymi w blogosferze powiększa swój dział kreacji. Nowym członkiem zespołu został Maciej Trojanowicz, bloger i specjalista ds. nowych mediów.
Maciej Trojanowicz pierwsze zawodowe kroki stawiał jako dziennikarz w portalu Moje Miasto Trójmiasto, a następnie był odpowiedzialny za media społecznościowe w grupie Media Regionalne. Ostatnio związany z agencją interaktywną Vacaloca, w której jako buzz marketing manager odpowiedzialny był za projekty w mediach społecznościowych i blogosferze.
Od ponad roku prowadzi bloga Troyann.pl, traktującego o nowych mediach, technologiach i ich wpływie na codzienne życie. Był prelegentem na konferencjach branżowych: Blog Experts, NetVision czy warszawski Social Media Czwartek.
W szeriszeri będzie odpowiedzialny za budowanie kompleksowych strategii obecności marek w blogosferze, pozyskiwaniu nowych klientów oraz poszerzaniu świadomości marek na temat możliwościach promocji w blogosferze.
O szeriszeri
W styczniu br. Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.
::
Szeriszeri – nowość w blogosferze
::