W Dzień Kobiet wystartowała kampania marki Velux „HISTORIE SILNYCH KOBIET” przygotowana przez agencję Focus Nation

1 062

Dekarstwo to tradycyjnie zawód typowo męski. Ale w tym męskim świecie są silne kobiety, które trzymają często w rękach rodzinne biznesy. Wspierając mężów w prowadzeniu firmy są jednocześnie managerem, księgową, kadrową, dyrektorem finansowym i operacyjnym, organizatorem spraw wszelakich. Samo życie i dlatego tak porusza. Proste historie, które zmieniają naszą rzeczywistość i mają ważny wydźwięk społeczny.


Właśnie wystartowała kampania HISTORIE SILNYCH KOBIET, która pokazuje ciężką pracę oraz rolę kobiet w rozwoju branż postrzeganych jako typowo męskie. Jest blisko prawdziwego życia tysięcy kobiet w Polsce, dlatego tak wzrusza. Jest szczera i autentyczna.

Poznaj historię Asi Gąseckiej:

Poznaj historię Basi Michalskiej:

Marka Velux chce pokazać kobietom pracującym w branżach zdominowanych przez mężczyzn, przede wszystkim dekarstwie, że dostrzega ich ciężką pracę i chce je wspierać w rozwoju oraz prowadzeniu rodzinnych biznesów. Agencja Focus Nation, z którą marka współpracuje od 6 lat, stworzyła kampanię o przełamywaniu stereotypów, budowaniu pewności siebie i wspierającą kobiety w realizacji ambicji zawodowych. Powstały filmy, które opowiadają inspirujące historie Basi i Asi, wyjątkowych kobiet w męskim świecie, które wzięły los w swoje ręce i doskonale realizują się w biznesie.

Powstała dedykowana STRONA, która zaprasza do społeczności kobiet, aktywnie działających w branży dekarskiej, by wzajemnie się wspierać i inspirować oraz dostarczać możliwość uczestnictwa w szkoleniach.

Wokół nas zachodzą pozytywne i oczekiwane zmiany. Widzimy potencjał kobiet, które doskonale radzą sobie w różnych zawodach, także tych postrzeganych jako typowo męskie. W branży dekarskiej czy budowlanej pracuje wiele kobiet i doskonale realizują tu siebie oraz swoje ambicje zawodowe. Kobiety prowadzą lub współprowadzą firmy wnosząc nową energię, empatię i doskonałą organizację. Chcemy je wspierać.

Justyna Ściesiek, project manager Velux

Pracując nad strategią i koncepcją kreatywną dla marki zależało nam na wydobyciu autentyczności, stworzeniu prawdziwego kontentu, który będzie emocjonalny i podkreśli ważny trend społeczny, jakim jest wspieranie i promowanie kobiet. Historie Pani Barbary i Pani Joanny, które zrealizowaliśmy w formie filmów miały oddać wielowymiarowość życia kobiet w Polsce, ich marzeń, empatii i ambicji, a nie być jedynie reklamą video. Uważam, że im trudniejszy temat podejmujemy, tym lepsze efekty udaje nam się ostatecznie osiągnąć. Wierzę w to, że wkrótce, będziemy realizować więcej podobnych projektów, trudnych, ale i ważnych społecznie.

Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation


źródło: Focus Nation

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej