...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wojtek Jabczyński przewodniczącym jury PR Wings 2023

Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, już po raz trzeci obejmuje funkcję przewodniczącego jury konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Prace jury rozpoczną się po 8 września, kiedy mija termin nadsyłania zgłoszeń.

Tajne głosowanie na przewodniczącego jury konkursu PR Wings 2023 potwierdziło, że
Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, cieszy się ogromnym zaufaniem branży public
relations. Wybrany niemalże jednogłośnie na tę funkcję, już po raz trzeci będzie stał na czele
prac jury.

  • „Kolejna nominacja na przewodniczącego jury konkursu PR Wings, to dla mnie ogromny
    zaszczyt, ale też duża odpowiedzialność. Moją rolą jest nie tylko wsparcie wszystkich
    członków jury, ale również rozstrzyganie ewentualnych sporów, co nigdy nie jest łatwe. W
    tym roku już po raz trzeci będę pełnił tę funkcję i muszę przyznać, że dla mnie osobiście to
    również niesamowita możliwość szerokiego spojrzenia na rynek, analizy trendów, które go
    kształtują oraz poznania wspaniałych ekspertów public relations ze wszystkich stron rynku
    PR. Gorąco zachęcam wszystkich do przesyłania zgłoszeń, na co jest czas do 8 września.
    Potem przystępujemy do pracy” – powiedział Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska,
    przewodniczący jury konkursu PR Wings, 2023.

Konkurs PR Wings ma na celu promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających
się praktyk w zakresie public relations i komunikacji. Jego misją jest również doskonalenie
rynku usług PR w Polsce. Konkurs ma bardzo demokratyczną formułę, a warunki dają szansę
na udział wszystkich podmiotów realizujących działania PR.

„Konkurs PR Wings powstał m.in. w celu otwarcia nowych możliwości na rynku public
relations i pokazania, jak wiele wspaniałych i efektywnych kampanii realizowanych jest w
naszej branży. Zdajemy sobie sprawę, że duża ich część prowadzona jest przez podmioty,
które nie dysponują ogromnymi budżetami. Dlatego od początku jednym z naszych głównych
założeń jest stworzenie warunków, które będą przystępne dla wszystkich uczestników rynku.
Zgodnie z regulaminem, w sytuacjach wyjątkowych, Zarząd SAPR może również podjąć
decyzję o przyznaniu zniżki na zgłoszenia. To otwarcie drzwi dla NGO-sów, instytucji publicznych,

samorządów i wszystkich tych, którzy realizują bardzo potrzebne i ciekawe aktywności, ale nie dysponują

budżetami na udział w rynkowych konkursach”

wspomniała Emilia Hahn, prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

Zgłoszenia w konkursie można przesyłać do 8 września, do godz. 23.59. Zgłaszający mają do
wyboru aż 12 kategorii. Dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do konkursu,

www.sapr.com.pl

SAPR przygotował szereg wskazówek, przeprowadzając rozmowy z jurorami branżowych
konkursów i publikując je w ramach PRodcastu dostępnego na trzech platformach –
Spotify, Apple Podcasts, Google Podcast:
 https://tiny.pl/ccffw
 https://tiny.pl/ccd4d
 https://tiny.pl/ccfcd
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://prwings.pl/
Więcej informacji udziela:
Emilia Hahn, prezeska SAPR, emilia.hahn@sapr.com.pl, tel. 502 325 812
Lidia Piekarska-Juszczyk, l.piekarska@bepr.pl, tel. 691 38 12 38

O SAPR:
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko
rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie
i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie
zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych
sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób
zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych
agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na
działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla
pracowników agencji członkowskich.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF