Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland
![](https://brief.pl/wp-content/uploads/2015/01/Wojciech_Kaluzny-880x440.jpg)
Wojciech Kałużny nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Poland. Kirsten Drössel odchodzi z firmy.
Od lutego 2015 Wojciech Kałużny będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, jako dyrektor zarządzający. Jednocześnie Kirsten Drössel, dyrektor ds. międzynarodowych odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią, opuszcza struktury Grupy Goldbach.
Wojciech Kałużny jest związany z firmą od 8 lat. Od lipca 2014 koordynuje działania lokalnej kadry zarządzającej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Pokieruje rozwojem Goldbach Poland w roli dyrektora zarządzającego. Będzie raportował bezpośrednio do Rolanda Wittmanna, pełniącego rolę chief strategy officer w zarządzie Grupy Goldbach w Zurichu.
::
Goldbach Audience to sieć reklamowa w Polsce współpracująca z ponad 1000 wydawców i docierająca miesięcznie do ponad 79 .proc użytkowników internetu. W listopadzie 2014 firma została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez miesięcznik Media & Marketing Polska w badaniu biur reklamy internetowej oraz uznana za najlepiej oceniane przez klientów biuro reklamy. „Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej”– mówi Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.
::
Kirsten Drössel, która przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania Grupy Goldbach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zdecydowała się na kontynuowanie kariery poza strukturami grupy. “Jesteśmy wdzięczni za możliwość współpracy z menadżerem z tak szerokim doświadczeniem międzynarodowym” – dodaje Wojciech Kałużny.