Agnieszka Szlaska – Dyrektorem ds. Komunikacji i Promocji firmy SANTE
W styczniu 2021 roku do zespołu firmy SANTE (Sante A.Kowalski Sp. J.) dołączyła Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu, PR, promocji oraz budowy marek.
Agnieszka Szlaska jest związana z branżą marketingową i rynkiem mediów od ponad 20 lat. W SANTE, jako Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i PR:
- firmy Sante,
- produktów spożywczych Sante
- oraz Studia Sante Uzdrowisko Miejskie Spa&Wellness.
Misją firmy SANTE jest dostarczanie żywności najwyższej jakości, mającej korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie oraz propagowanie wiedzy o prawidłowym odżywianiu oraz zdrowym stylu życia. Wizytówką Sante są produkty stworzone w 100% ze składników pochodzenia naturalnego, bez dodatku substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku (w tym glutaminianów), sztucznych aromatów, barwników oraz emulgatorów i substancji spulchniających.
Bogata i różnorodna oferta Sante obejmuje około 200 produktów w kategoriach: płatki śniadaniowe, ciastka i batony zbożowe, kasze, ziarna, batony proteinowe, masła orzechowe, napoje roślinne, pasty i pasztety roślinne, profesjonalne odżywki dla sportowców i inne. Wizytówką firmy Sante jest nieustannie powiększająca się rodzina produktów bez sztucznych dodatków. Flagowe marki Sante – rozpoznawalne i cenione przez konsumentów – to: Granola, Fit, Musli, Crunchy, Skarby Ziemi, Lovege, Go On, Granola Bar, Cookiss, Flipsy. Produkty Sante są dostępne w dużych sieciach handlowych, dobrych supermarketach oraz sklepie internetowym.
W ramach holistycznego podejścia do zdrowia firma Sante pragnie również inspirować konsumentów do zdrowego stylu życia i dlatego w 2015 roku otworzyła w Warszawie Studio Sante Uzdrowisko Miejskie – unikalne na skalę europejską SPA & Wellness. Stanowi ono zarazem centrum prozdrowotne i edukacyjne Sante.
Agnieszka Szlaska ostatnio pełniła funkcję Head of PR w agencji Communication Unlimited. Wcześniej przez 7 lat była Dyrektorem Komunikacji i Promocji w firmie reklamy OOH i Digital OOH – Clear Channel Poland. Przez wiele lat była związana z rynkiem prasowym. Przez 6 lat jako Dyrektor Promocji i PR Grupy Zwierciadło odpowiadała za strategię marketingową miesięcznika „Zwierciadło’, „SENS”, Akademii Zwierciadło, Działu Książek oraz fundacji Młoda Polska Filharmonia. W Wydawnictwie Bauer kierowała promocją pism luksusowych – miesięcznika „Twój Styl” i „Pani”. Jako Dyrektor Marketingu AWR Wprost tworzyła strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji. Od 2016 roku jest członkiem Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.
Źródło: Informacja prasowa Sante