Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar
W związku ze stale rosnącym portfolio projektów o zasięgu międzynarodowym, agencja rozwija zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów na rynkach lokalnych i zagranicznych. Na stanowiska group account managerów awansowały Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska.
Jolanta Kaczmarek, dotychczas account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę kreatywno-strategiczną klienta Procter & Gamble na rynek EMEA, awansowała na stanowisko group account managera zespołu International. Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów z obszaru digital marketingu. W tym czasie realizowała projekty dla marek Procter & Gamble, IBM, Metlife Amplico, Whirlpool, Diageo, Motorola Mobility.
Teresa Szabłowska, pełniąca dotychczas obowiązki account managera w agencji, awansowała na stanowisko group account managera zespołu Procter & Gamble. Szabłowska poprowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowywanie holistycznych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek P&G w Polsce i na innych kluczowych rynkach (głównie CEEMEA i LA). Warto dodać, że w wyniku wygranego w kwietniu br. przetargu, Hypermedia Isobar powiększyła portfolio do 14 marek obsługiwanych w ramach współpracy z Procter & Gamble.