...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

To oni wspomagają rozwój Effie w Polsce:

  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
  • Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven
  • Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
  • Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director, Grupa Pracuj SA
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
  • Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Małgorzata Majcher, Chief Strategy&Innovation Officer, DDB Warszawa
  • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD
  • Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
  • Michał Rutkowski, Managing Director, K2 Create
  • Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy
  • Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje

nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Członkowie Komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto natomiast nową kategorię AI. Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.

Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów

i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe. Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane
w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. Prace będą przyjmowane w 3 terminach:

  • I termin: do 17.05.2024
  • II termin: do 07.06.2024
  • III termin: do 28.06.2024

Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:

  • 04.2024 – Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania
  • 04.2024 – Szkolenie dedykowane organizacjom Non-Profit
  • 04.2024 – Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie

Gala odbędzie się 5.11.2024 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/  oraz w mediach społecznościowych.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie to jest 130 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne. SAR tworzy platformy wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku, m.in. organizując konferencje, programy edukacyjne, a także prowadząc i wspierając badania branżowe. SAR opracowuje, systematyzuje i popularyzuje standardy przetargowe oraz dobre praktyki biznesowe. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy komunikacyjne konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award oraz KTR. SAR promuje środowiska reklamowe w Polsce, a wraz z Konfederacją Lewiatan prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Od 1999 r. SAR należy do European Association of Communications Agencies (EACA) i jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF