Jak łączyć sztukę z biznesem?


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
4 926

Bogusław Deptuła, redaktor naczelny magazynu “Art&Business”, opowiada o łączeniu sztuki z biznesem w czasach transformacji – tuż po 1989 roku i obecnie. Wyjaśnia, jak wygląda polski rynek dóbr luksusowych oraz czy warto inwestować w sztukę. Tłumaczy też, dlaczego internetowe aukcje ze sztuką stają się coraz popularniejsze.

– Ceny za polską sztukę są oczywiście dużo niższe, ale ja bym tu widział raczej atut i zachętę dla kolekcjonerów czy biznesmenów, bo to pokazuje, że sztuka nie jest u nas bardzo droga i że warto w nią inwestować – mówi Deptuła.

Tłumaczy, czego konkretnie biznes oczekuje od sztuki, a na co liczą artyści ze strony kolekcjonerów. Deptuła opowiada też, jak popularyzacja internetu i mediów społecznych może wpłynąć na zachowania osób zainteresowanych sztuką i tych inwestujących w nią.

::

Orange Flex 750×200

Pełna treść wywiadu dostępna jest w czerwcowym wydaniu miesięcznika “Brief” (nr 164/2013)

Bogusław Deptuła - Art&Business, Aneta Nowak - Brief

Magazyn Art&Business