Jak łączyć sztukę z biznesem?

0 4 984

Bogusław Deptuła, redaktor naczelny magazynu „Art&Business”, opowiada o łączeniu sztuki z biznesem w czasach transformacji – tuż po 1989 roku i obecnie. Wyjaśnia, jak wygląda polski rynek dóbr luksusowych oraz czy warto inwestować w sztukę. Tłumaczy też, dlaczego internetowe aukcje ze sztuką stają się coraz popularniejsze.

– Ceny za polską sztukę są oczywiście dużo niższe, ale ja bym tu widział raczej atut i zachętę dla kolekcjonerów czy biznesmenów, bo to pokazuje, że sztuka nie jest u nas bardzo droga i że warto w nią inwestować – mówi Deptuła.

Tłumaczy, czego konkretnie biznes oczekuje od sztuki, a na co liczą artyści ze strony kolekcjonerów. Deptuła opowiada też, jak popularyzacja internetu i mediów społecznych może wpłynąć na zachowania osób zainteresowanych sztuką i tych inwestujących w nią.

::

Pełna treść wywiadu dostępna jest w czerwcowym wydaniu miesięcznika „Brief” (nr 164/2013)

Bogusław Deptuła - Art&Business, Aneta Nowak - Brief

Magazyn Art&Business

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej