...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jan Kulczyk zaufanym przedsiębiorcą

Polacy wybrali przedsiębiorcę, któremu ufają najbardziej. Jest nim Jan Kulczyk. Kolejne miejsca w rankingu zajęli: Roman Kluska i Zygmunt Solorz-Żak - wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez "Reader’s Digest".

Jan Kulczyk w głosowaniu uzyskał 22 proc. głosów, zostawiając w tyle Jana Kluskę, byłego prezesa spółki Optimus, który cieszy się zaufaniem 8 proc. ankietowanych, oraz Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela firmy Polkomtel oraz Telewizji Polsat, który zdobył 5 proc. głosów.

– Biznesmeni są w Polsce nieprzerwanie na cenzurowanym. I to nie tylko w opinii publicznej, ale także w mediach i, co gorsza, w instytucjach państwowych. Zarzuca się im wiele grzechów; a to niepłacenie podatków w kraju, a to „podejrzane” epizody w biografii, a to monopolizowanie pewnych segmentów rynku -np. informatyzacji urzędów publicznych. Ale wyniki badania European Trusted Brands 2013 dowodzą, że mimo wszystko cieszą się oni większym zaufaniem rodaków niż politycy – komentuje wyniki badania prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF