...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kuźniar o vlogach, blogach i social mediach

Jak internet zmienia telewizję? Jak zmieniają się zwyczaje i preferencje widzów? Czy Jarek Kuźniar czuje się jeszcze dziennikarzem? Na pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.

– Jestem starym media plannerem. Kiedyś wydawało się, że telewizja to jedyne skuteczne medium, bo operuje obrazem i dźwiękiem. Ostatnio zaś na naszych oczach wyrósł cały ruch blogerski i youtube’owy. Ludzie robią swoje programy i mają oglądalność większą niż niejedna stacja tematyczna – pyta Grzegorz Kiszluk.

– Ich oglądalność rośnie dlatego, bo zaczynają oferować coraz wyższą jakość. To jest dla mnie cenne. Ja sobie zdaję sprawę z tego, że oglądalność dokumentu z podróży do Rio, który zrealizowaliśmy w TVN Style, jest na tym samym poziomie, na którym Onet ma swoje VOD. Podejrzewam, że za chwilę to nie będzie miało żadnego znaczenia, czy pokazujesz wideo w kanale tematycznym, czy w internecie. Sam więc dążę do tego, żeby móc takie rzeczy robić u siebie i mieć na to sponsora – odpowiada Jarosław Kuźniar, jeden z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”.

Zobacz cały ranking TUTAJ

::

Jarek Kuźniar: dobrze mi w gronie startupowców

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF