...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Multikino i Storytel rozpoczęli wspólny projekt

W marcu we wszystkich 45. kinach sieci Multikino rozpoczął się nowy cykl filmowy „OFFowe czwartki ze Storytel”. Seanse odbywają się cyklicznie w czwartki o godzinie 19.00. Projekt otworzyła projekcja filmu „W gorsecie”.

 

Po wielu udanych projektach, które Multikino realizowało wspólnie ze Storytel i agencją MeLike przyszedł czas na kolejną wspólną realizację, tym razem pod hasłem „Łączy nas miłość do historii”.

W minionych latach dzięki agencji MeLike mieliśmy okazję współpracować ze Storytel między innymi przy takim projekcie, jak pierwszy audioseans, który odbył się w Multikinie Młociny, a jego uczestnicy przy nowoczesnym systemie dźwięku trójwymiarowego Dolby Atmos, na półleżących fotelach SuperVip mogli zatracić się w słuchowisku „Stelaż” na podstawie sztuki teatralnej Łukasza Orbitowskiego w interpretacji Wojciecha Mecwaldowskiego. Dobre doświadczenia ze współpracy skłoniły nas do realizacji kolejnego projektu, ale tym razem nie jednorazowo a cyklicznie i nie tylko w jednym kinie a w całej naszej sieci. Wiemy, że jest to projekt, na który czekają nasi widzowie. – dodaje Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Dwa brandy wspólnie wychodzą naprzeciw potrzebom swoich odbiorców. Projekt „OFFowe czwartki ze Storytel” w Multikinie to rozszerzenie regularnego repertuaru o filmy festiwalowe i produkcje niekomercyjne, których oczekują widzowie.

Storytel to świat pełen różnorodnych historii, a to co nas łączy z Multikinem to przede wszystkim miłość do nich. Ponadto, wspieranie kultury jest wpisane w naszą strategię i DNA marki. Dlatego cieszę się, że po raz kolejny łączymy siły z Multikinem i współtworzymy taki projekt jak ten. „OFFowe czwartki ze Storytel” to nie tylko możliwość poznania najpiękniejszych, festiwalowych historii filmowych z całego świata, ale również szansa na poznanie nowych, mniej oczywistych perspektyw.  – wyjaśnia Klaudia Chruściel Marketing Manager Storytel.

„OFFowe czwartki ze Storytel” w Multikinie odbywają się we wszystkich kinach sieci Multikino w każdy czwartek o godzinie 19.00. 2 marca, na start projektu, widzowie mieli okazję zobaczyć film „W gorsecie” w reż. Marie Kreutzer, a w kolejnych tygodniach: tegoroczny, polski kandydat do Oscara „IO” w reż. Jerzego Skolimowskiego, „Maskarada” w reżyserii Nicolasa Bedosa oraz „Sundown” w reż. Michela Franco z Timem Rothem i Charlotte Gainsbourg w rolach głównych. W kwietniowym repertuarze projektu „OFFowe czwartki ze Storytel” widzowie znajdą między innymi: produkcję „Blisko”, „Prawdziwe życie aniołów” oraz „Aftersun”.

W ramach tej współpracy Storytel oferuje 25% zniżki na bilety do kina. Kody upoważniające do zniżki można pobrać na stronie story.tel/offoweczwartki

Projekt „OFFowe czwartki ze Storytel” w Multikinie jest promowany przez oba brandy w ich kanałach komunikacji – na platformach www, w newsletterach oraz w social mediach. Ponadto we wszystkich kinach sieci Multikino realizowana jest kampania reklamowa obejmująca on i off screen.


Informacje o spółce Multikino:
Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działa 45 kin w 37 miastach Polski z łączną liczbą 323 ekranów.

Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W marcu 2022r.  uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Gemini Park w Tychach. Obiekt składa się z 7 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także warszawskie Multikino w Galerii Młociny oraz poznańskie Multikina: Stary Browar i Malta.

Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, transmisje oper, baletu oraz retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre.

Multikino za swoją działalność wielokrotnie było dostrzegane podczas prestiżowych konkursów. Jest zdobywcą nagród Superbrands oraz Superbrands Created in Poland. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w obszarze „Event Cinema” zarówno na rynku polskim, jak i europejskim (laureat europejskiej nagrody ECA Awards w 2014 roku).

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF