Natalia Wasyluk headem międzynarodowego projektu HI w Green Parrot

184

Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand – innowacyjnej formy współpracy marketingowej. Na polskim rynku formuła ta generowała wzrosty przychodów rok do roku o ok. 650%. Aktualnie kluczowym zadaniem HI i liderki projektu jest launch na rynku międzynarodowym i rozbudowa globalnej sieci talentów.


Human Intelligence on Demand to usługa stworzona przez Green Parrot, mająca na celu ułatwienie i skrócenie ścieżki nawiązywania współpracy marketingowej na linii klient-ekspert. Model zakłada budowanie zwinnych teamów projektowych w kilka godzin i rozliczanie wyłącznie za wykonaną pracę. Dzięki rozbudowanej sieci talentów klienci mogą w każdej chwili skorzystać z usług sprawdzonych marketerów bez przechodzenia żmudnych procesów przetargowych i rekrutacyjnych. Kluczową rolę pełnią project managerowie, którzy analizują zasoby i potrzeby klientów, aby dobrać eksperta do realizacji konkretnych działań marketingowych.

 

Usługa sprawdziła się w Polsce, generując wzrost przychodów tej linii biznesowej rok do roku o ok. 650%. Zadaniem Natalii Wasyluk w nowej roli będzie rozbudowanie międzynarodowej struktury talentów i ekspansja na rynki zagraniczne.

 

Zarządzanie talentem to jedno z kluczowych wyzwań, przed jakimi stoją przedsiębiorcy – zwłaszcza teraz, kiedy najlepsi specjaliści dziś są Warszawie, a jutro w Bangkoku. W Human Intelligence skracamy dystans, zapewniamy elastyczność i dbamy o odpowiednie dopasowanie ekspertów do powierzanych im zadań. Pozwalamy naszym klientom budować zwinne zespoły, a przed talentami otwieramy furtkę do nowych, międzynarodowych projektów. – mówi Natalia Wasyluk.

 

Natalia Wasyluk dołączyła do zespołu Green Parrot 9 lat temu jako senior account managerka, a ostatnie lata spędziła jako szefowa kreacji. Opracowywała koncepcje kreatywne i kampanie reklamowe dla takich marek jak Samsung, BNP Paribas, Santander, Abbott, Polpharma, Orange, ZEISS czy Yves Rocher.

 

Partnerstwo z Natalią w zakresie HI było oczywistym następstwem naszej strategii, która polega na budowaniu długoletnich relacji z najlepszymi ludźmi na rynku. Natalia jest wybitną specjalistką w zakresie zarządzania talentem kreatywnym, a do tego ma gen przedsiębiorczości, niezbędny do zrealizowania tego zadania. – komentuje CEO Green Parrot, Szymon Paroszkiewicz.

 

Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich osób, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Agencja zawsze specjalizowała się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych na rynku. Cała organizacja razem z software house Develtio to ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej