Piotr Bartecki: Pomysł to nie wszystko

0 5 886

Czy świetny pomysł na biznes jest ostateczną gwarancją powodzenia? Co sprawia, że czasem nawet najwspanialsze wizje i najlepiej rokujące przedsiębiorstwa upadają? Co należy zmienić w realiach otoczenia prawnego rodzimej przedsiębiorczości, aby biznes mógł rozkwitać jeszcze lepiej i sprawniej? Czy prawnik bądź lekarz powinien mieć prawo do reklamowania swoich usług? Na pytania Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu „Brief”, odpowiada Piotr Bartecki z Kancelarii Adwokackiej SCBP.

50 kreatywnych 750x100px
50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej