...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rekordowy Restaurant Week przedłużony do końca wakacji!

festiwalowe danie Restaurant Week

W zakończonym wiosennym Restaurant Weeku wzięło udział więcej Gości, niż rok wcześniej, bo aż 90 tysięcy! Odwiedzili prawie 350 restauracji, pośród których zadebiutowało prawie 100, a kilkanaście otrzymało niemal same najwyższe oceny w Plebiscycie Gościa. Przez całe lato potrwa więc dogrywka, by dania zostały ocenione przez kolejnych festiwalowych Gości. Przedłużony Restaurant Week potrwa do 31 sierpnia, stoliki w jeszcze niższej festiwalowej cenie (55 zł za trzy dania) dostępne są w aplikacji https://app.rclb.pl i na stronie www.RestaurantWeek.pl. Paweł Światczyński CEO oraz Maciej Żakowski CSO Restuarant Week są lauratami 6. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Warto odwiedzić te najlepsze restauracje, do których nie zdążyliśmy zajrzeć podczas Festiwalu. Dlatego przez całe lato w 15 restauracjach w stolicy potrwa pierwsza w historii dogrywka, która wyłoni ostatecznego zwycięzcę Festiwalu. Przy okazji Goście będa mieli wreszcie szansę na odwiedzenie jeszcze większej liczby najlepszych restauracji!

Maciej Żakowski, jeden z organizatorów Restaurant Week

Sukces i przedłużenie Festiwalu

Na otwarcie branży gastronomicznej z utęsknieniem czekali zarówno Goście, jak i restauratorzy. Przełożyło się to na wysoką frekwencję podczas wiosennej edycji Restaurant Week. Mimo obłożenia 50% stolików, w Festiwalu wzięło udział ponad 90 tysięcy Gości! To wielki sukces kampanii #IDŹ!, dlatego organizatorzy postanowili przedłużyć Festiwal aż do 31 sierpnia. W letniej odsłonie Restaurant Week weźmie udział kilkanaście zwycięskich warszawskich restauracji, w których będzie można spróbować dań najczęściej ocenianych przez Gości Festiwalu jako doskonałe.

Cieszymy się, że Goście tak licznie wzięli udział w wiosennej edycji Restaurant Week. To był szczególnie trudny Festiwal, który odbył się po półrocznym lockdownie. Mimo wszelkich wysiłków, udało nam się podjąć więcej Gości niż w ubiegłym roku, co tylko świadczy o tym, jak bardzo tęskniliśmy za normalnością. Restauracje odgrywają bardzo ważną rolę w socjalizacji, utrzymywaniu kontaktów z bliskimi. To potrzeba, której nie były w stanie zaspokoić usługi jedzenia na dowóz i to właśnie za spotkaniami w ogródkach i restauracjach tęskniliśmy najbardziej. Celem Festiwalu było wsparcie ponownego otwarcia gastronomii, stąd też pomysł na wielką kampanię promocyjną, która została skierowana największym przebojom najlepszych restauracji w Polsce. Ostatnie tygodnie to wielkie święto powrotu sceny restauracyjnej w naszą codzienność, a Festiwal miał za zadanie pomóc restauracjom odrodzić się po kilku miesiącach zamknięcia branży. Jesteśmy szczęśliwi, że dzięki wspaniałym Gościom się to udało, dlatego też postanowiliśmy przedłużyć Festiwal aż do końca sierpnia.

Max Pollo, COO Restaurant Club

W aplikacji https://app.rclb.pl i na stronie www.RestaurantWeek.pl dostępne są już rezerwacje na przedlużony Festiwal. Letnia odsłona Restaurant Week pozostaje wierna filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowana żywność w restauracjach ograniczona jest do minimum.

#IDŹ! z rekordowymi wynikami

Szacuje się, że kampania marketingowa z zachęcającym komunikatem #IDŹ!, obejmująca także billboardy oraz spoty radiowe w największych aglomeracjach przyniosła zaskakujące rezultaty w postaci ogromnego zainteresowania. W efekcie dotarła ona do prawie 9 milionów Polaków, a stronę www.RestaurantWeek.pl, gdzie dokonuje się rezerwacji, w czasie Festiwalu odwiedziło rekordowe 821 011 tysięcy użytkowników! Profilowi Restaurant Week na Facebooku przybyło również kilkanaście tysięcy fanów! W promowanie Festiwalu zaangażowały się też wysoko zasięgowe media i influencerzy oraz partnerzy m.in. Coca-Cola Zero Cukru, Martini, Kinley, Blik, Dpd.

Ponieważ bezpieczeństwo Gości jest dla organizatorów priorytetem, wszystkie uczestniczące w Festiwalu restauracje podpisały Kartę Higieny zgodną z oficjalnymi i aktualnymi wytycznymi sanitarnymi i zobowiązały się stosować do jej zaleceń. Ponadto Partnerem Higienicznym Festiwalu został Cif, dzięki któremu stoliki w restauracjach były dezynfekowane sprayem Cif Disinfect & Shine.


Źródło: Restaurant Week

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF