Agnieszka Mrówka z PKN ORLEN w Jury konkursu Dream Employer

Do grona Jury konkursu Dream Employer dołączyła Agnieszka Mrówka, Kierownik Zespołu Budowania Marki Pracodawcy w PKN ORLEN.
Agnieszka jest ekspertem w zakresie projektowania i wdrażania kompleksowych rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów związanych z wprowadzaniem i wdrażaniem nowoczesnych systemów zarządzania w międzynarodowych organizacjach z różnych branż i sektorów.
Posiada również doświadczenie w opracowywaniu i operacjonalizacji strategii i polityki personalnej oraz strategii employer brandingowej. Opracowywała i wdrażała rozwiązania z zakresu budowania kultury organizacyjnej, zaangażowania pracowników oraz przywództwa. Realizowała projekty dot. różnorodności i mobilności pracowników oraz budowania systemów motywacyjnych i zarządzania wiedzą.
Wykładowca na studiach podyplomowych, współautor kierunków studiów magisterskich, MBA i podyplomowych oraz Członek Rady Programowej Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. W PKN ORLEN kieruje zespołem odpowiedzialnym za budowanie marki pracodawcy w Grupie ORLEN.
Jestem ogromnie ciekawa zgłoszeń do konkursu, w którym będę miała przyjemność wyłaniać najciekawsze projekty i inicjatywy. Szczególną uwagę będę zwracała na rozwiązania, które sprzyjają rozumieniu potrzeb kandydatów i pracowników oraz budowaniu angażującego środowiska pracy i pozytywnych doświadczeń na każdym etapie pracy. Moim zdaniem, to właśnie te działania przekładają się na postrzeganie marki pracodawcy.
Agnieszka Mrówka, PKN ORLEN
Program Dream Employer został zainaugurowany 10 sierpnia debatą ekspertów oraz cyklem webinarów podejmujących tematy różnorodności pokoleniowej, elastycznych form pracy, budowania marki pracodawcy, tworzenia dobrych relacji wewnątrz organizacji oraz dobrostanu pracowników
Nagrania z wydarzeń można obejrzeć w mediach BRIEF oraz Dream Employer.
- Debata “Nowa rzeczywistość w relacjach pracodawca-pracownik”
- Webinar “Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetne miejsca pracy nie mając wielkich budżetów”
- Webinar “Dobrostan (well-being) i jego rola we współczesnych organizacjach”
- Webianar “Jak budować dobre relacje w organizacji za pomocą komunikacji i doświadczeń?”
- Webianar “100 pytań do kampanii employer brandingowych”