Bożena Wieczorek dołącza do agencji Lensomai Communication wzmacniając kompetencje seniorskie zespołu

Lensomai Communication specjalizuje się w komunikacji pionierów dynamicznych sektorów e-commerce, food-tech, delivery czy health-tech. W związku z poszerzeniem portfolio o kolejne wiodące na rynku marki agencja powiększa zespół, także na stanowiskach liderskich. Do firmy – na pozycji Senior Account Managera – dołączyła Bożena Wieczorek, wspierając rozwój biznesu oraz działania strategiczne.

Bożena Wieczorek doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Odpowiadała za komunikację i całościowe planowanie działań w obszarze PR i marketingu wielu marek z branży beauty i fashion. W jej portfolio znaleźli się do tej pory tacy klienci jak: Gosia Baczyńska, 4F, TATUUM, LAVARD, ORSKA, Michał Szulc, alessandro International, La Biosthetique Paris, Eisenberg Paris.

„Dzięki przemyślanemu doborowi zespołu zapewniamy naszym Klientom najwyższej jakości wsparcie nakierowane na realizację ich celów biznesowych. Czuję ogromną satysfakcję, że pozyskaliśmy specjalistkę o tak bogatym doświadczeniu, także w sektorze premium. Międzynarodowe doświadczenie zawodowe Bożeny przekłada się między innymi na znakomite zrozumienie realiów biznesowych, w jakich funkcjonują Klienci, jak i łatwość tworzenia koncepcji wyprzedzających trendy rynku polskiego”

– mówi Joanna Gołębiewska, CEO Lensomai Communication.

 

 

„Dołączenie do agencji stawiającej na innowacyjne branże i podchodzącej ambitnie do kreowanych rozwiązań komunikacyjnych daje gwarancję ciągłych wyzwań. Staranna selekcja branż, z którymi współpracuje Lensomai Communication, to szansa na nieustający rozwój”

– dodaje Bożena Wieczorek.

Sebastian Nowak