Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska – badania społeczne pod własną banderą.
Wywodzący się m.in. z firmy OBOP, działający do tej pory w ramach Kantar Polska, zespół Kantar Public, od 1 września stał się niezależną firmą, specjalizującą się w badaniach społecznych i badaniach opinii publicznej.
Ta zmiana pozwala rozwijać dotychczasowe działania badawcze Kantar Public, stwarza możliwość wykorzystywania nie tylko lokalnego potencjału ekspertów, ale też umożliwia korzystanie z dorobku i wiedzy specjalistów z wielu krajów m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Belgii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii czy USA.
Firmę Kantar Public w Polsce tworzą doświadczeni badacze i eksperci specjalizujący się w najnowszych trendach badań społeczno-politycznych:
- Urszula Krassowska – socjolożka z ponad 35-letnią praktyką w badaniach opinii i rynku (OBOP, TNS, Kantar), ekspertka w dziedzinie metodologii badań, sondaży i doradztwa politycznego. Jako dyrektorka zarządzająca Kantar Public Poland ściśle współpracuje z wieloma klientami z sektora publicznego takimi jak ministerstwa i instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, partie polityczne i inne organizacje.
- Agata Zadrożna – badaczka ilościowa i jakościowa z ponad 15-letnim doświadczeniem, w ramach Kantar Public odpowiada za projekty międzynarodowe i wymianę doświadczeń z zespołami z innych krajów.
- Sylwia Bąba – od 2013 roku pracuje w Kantar Public jako badaczka ilościowa. Posiada doświadczenie w realizacji rozmaitych projektów m.in. z zakresu ewaluacji, polityk społecznych, kultury, zdrowia i zachowań społeczeństwa.
- Anna Trząsalska – w Kantar Public od 8 lat, specjalizuje się przede wszystkim w ilościowych badaniach politycznych.
- Paulina Anuszewska – zdobywająca doświadczenie badaczka społeczna, otwarta na wyzwania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem.
- Tomasz Roszkowski – związany z Kantar Public od 2020 roku. Na co dzień zajmuje się badaniami o charakterze społecznym i politycznym.
Kantar Public to nie tylko ogromne doświadczenie na rynku polskim, ale też międzynarodowa społeczność badaczy, którzy wzajemnie inspirują się, wzbogacając swoją ofertę o perspektywę ekspercką z innych krajów.
Jak mówi Urszula Krassowska, Managing Director Kantar Public Polska:
„Od 2016 roku dzięki wsparciu Kantar, rozwijamy nasze działania badawcze, pomagamy klientom podejmować, jak najlepsze decyzje. Staramy się, aby nasza wiedza służyła społeczeństwu i wszystkim instytucjom i organizacjom ze sfery życia publicznego, które mają na względzie dobro naszego społeczeństwa. Teraz dzięki doświadczeniu i specjalizacji, nadszedł czas, aby ze wsparciem międzynarodowych struktur Kantar Public, działać samodzielnie na rynku i dostarczać naszym klientom danych najwyższej jakości, które będą wspierać procesy decyzyjne w sferze naszego życia społecznego.”
Kamil Michalski, Managing Director Kantar Polska:
„Kantar Public to wspólnie zbudowany obszar biznesu i ekspertyzy Kantara, którego efektem jest silny i doświadczony lider badań analiz społeczno-politycznych, tak na rynku lokalnym, jak i na świecie. W ramach nowej struktury, odrębnej od Kantar Polska, zespół Kantar Public otrzyma nowe, jeszcze silniejsze wsparcie nowego właściciela, a celem jest dalsze wzmacnianie silnej pozycji marki w obszarze badań społecznych i politycznych”
Kantar Public to wiodąca na świecie niezależna firma zajmująca się badaniami, dokumentacją i doradztwem, świadcząca usługi na rzecz instytucji publicznych we wszystkich aspektach polityki społecznej.
Dzięki biurom w 21 krajach, 900 naszych specjalistów, konsultantów i badaczy dostarczamy dowodów, insightów i usług doradczych, by inspirować tworzenie nowej generacji polityk i programów publicznych. Nasze wyjątkowe połączenie najlepszych globalnych praktyk z lokalną wiedzą ekspercką sprawia, że jesteśmy znakomicie przygotowani do wspierania procesów podejmowania decyzji w sferze publicznej. Stosujemy innowacyjne podejścia, aby pomóc instytucjom sektora publicznego w rozwiązywaniu najtrudniejszych wyzwań polityki publicznej – od zdrowia po edukację, wymiar sprawiedliwości, środowisko, równość płci, mobilność, migrację itp. Pomagamy naszym klientom budować lepsze społeczeństwo.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.kantarpublic.com