Travelist rusza z kampanią ”Poznaj Polskę”. Redakcja odwiedzi miejsca w całym kraju
Internetowy portal rezerwacyjny Travelist rozpoczął multichannelową kampanię “Poznaj Polskę”, skierowaną do polskich turystów. Zespół redakcyjny wyruszył w podróż po Polsce, na bieżąco relacjonując ją swoim odbiorcom.
Choć świat powoli uczy się funkcjonowania w postpandemicznej rzeczywistości, niektóre branże wciąż pozostają pod ogromnym wpływem koronawirusa – wśród nich m.in. turystyka. Ograniczenia w przemieszczaniu się i strach przed podróżowaniem za granicę spowodowały całkowitą zmianę trendów i tendencji rynkowych, co zainicjowało działania marki.
Z badań, które przeprowadziliśmy na grupie ponad 3000 gości hotelowych wynika, że aż 85% Polaków spędzi tegoroczne wakacje i dni wolne w kraju. Przy tworzeniu kampanii Poznaj Polskę położyliśmy zatem nacisk na odkrywanie nowych i niedocenianych miejsc oraz ukazanie ich w różnych perspektywach.
Oliwia Kiermasz, Head of Brand&Communications Travelist
Twórcy kampanii postawili na wysokiej jakości treści, które redaktorzy serwisu tworzą na podstawie własnych pobytów i doświadczeń. Zespół dziennikarzy i fotografów co tydzień relacjonuje w mediach społecznościowych kilkudniową podróż do opisywanych regionów, na bieżąco przygotowując kolejne działania towarzyszące.
Elementami kampanii content marketingowej – poza aktywnością w social media – są także własne artykuły w magazynie, artykuły sponsorowane w mediach ogólnopolskich, podcasty w serwisie Spotify, współpraca z influencerami, wysyłka newslettera oraz dedykowane regionom krótkie formaty wideo, przedstawiające najważniejsze punkty turystyczne.
Kampania Poznaj Polskę jest kolejnym krokiem w zmianie sposobu, w jaki komunikujemy się z naszymi klubowiczami oraz potencjalnymi klientami. Dotychczas jako marka dostarczaliśmy użytkownikom przede wszystkim benefity funkcjonalne, jak szeroki wybór luksusowych hoteli oraz gwarancję najlepszej ceny na rynku. Obecnie dodajemy do tego coś ekstra – solidną dawkę inspiracji i wiedzy merytorycznej. Wierzymy, że to jedyny słuszny kierunek, a najlepszą nagrodą i motywatorem do kolejnych działań jest pozytywny feedback jaki dostajemy od naszych użytkowników.
Krzysztof Dębski, Marketing Director Travelist
Ostatnim przystankiem na trasie Poznaj Polskę było Świnoujście, w którym redaktorzy odwiedzili m.in. najszerszą plażę w Polsce, będący na liście 7 Cudów Polski Fort Gerharda, czy uwielbianą przez dzikie konie wyspę Karsibór. Spotkali się także z lokalnymi przewodnikami, instruktorami sportów wodnych i władzami miasta.
Dotychczasowe działania Travelist możecie zobaczyć tutaj:
Facebook | Instagram | Spotify | Magazyn | YouTube
Źródło: informacja prasowa Travelist