adCookie z obsługą 360ᵒ dla electofun
Do grona klientów adCookie dołączył electofun, sieć salonów sprzedaży hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych. W ramach współpracy adCookie zajmuje się obsługą digitalową 360ᵒ. Po stronie agencji projekt prowadzi Paweł Pałka, Head of Strategy. adCookie jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Zakres pracy adCookie obejmuje działania:
- Strategia Digital Marketing 360ᵒ,
- Analityka (konfiguracja oraz badanie ruchu użytkowników),
- User Experiance (audyt, badania, projektowanie rozwiązań),
- WEB Development (modyfikacja oraz optymalizacja e-commerce’u),
- Performance Marketing,
- Customet Experiance,
- Content marketing & SEO,
- Social media (strategia oraz bieżące działania),
- Design (odświeżenie CI oraz opracowanie key visuali dla brandu).
Wszystkimi działaniami oraz przygotowaniem strategii marketingowej kieruje Paweł Pałka, Head of Strategy. Jest odpowiedzialny za realizacje po stronie agencji, ale też ściśle współpracuje z zespołem marketingowym po stronie klienta.
Branża pojazdów elektrycznych rozwija się niezwykle dynamicznie. Podobnie jak nasza sieć salonów. To wymaga elastyczności, szybkości i precyzji w działaniu. Stąd wybraliśmy adCookie na partnera w rozwijaniu naszego biznesu.
Tomasz Łabno, właściciel i prezes electofun
electofun to bardzo prężnie rozwijająca się sieć salonów z pojazdami elektrycznymi (przede wszystkim e-rowery i e-hulajnogi, ale także hulajnogi tradycyjne), która rozpoczęła swoją działalność we Wrocławiu w 2016 roku. Obecnie to uznany w branży ekspert, doceniany przez entuzjastów elektromobilności.
adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku została również wyróżniona tytułem Agencja Digital Roku 2021 w rankingu MMP “Agencje marketing services i digital 2021”. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.
adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.
Źródło: adCookie